Υπεύθυνη στρατηγική λιανεμπορίου
Ως έμπορος λιανικής πώλησης τροφίμων σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως, η SPAR δεσμεύεται να προσθέσει αξία στις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Στην SPAR, προσπαθούμε να προσφέρουμε εξαιρετικές υπηρεσίες και ελκυστικές προσφορές προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα εργαζόμαστε για κοινωνική και περιβαλλοντική ευημερία για όλους. Ως παγκόσμια επωνυμία, αναγνωρίζουμε την ευθύνη μας στην αντιμετώπιση και διαπραγμάτευση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες και οι κοινότητες μας σ’ όλο τον κόσμο. Αυτή η αίσθηση ευθύνης βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της SPAR, ότι είμαστε «Καλύτερα Μαζί».
Η στρατηγική μας «Καλύτερα Μαζί», μπορεί να εντοπιστεί πίσω στις ρίζες μας από το 1932 όταν το εμπορικό σήμα της SPAR ιδρύθηκε με βάση την αρχή της κοινής συνεργασίας μεταξύ χονδρέμπορων και λιανεμπόρων. Ομοίως, οι πρωτοβουλίες (Υπεύθυνη Λιανική Πώληση) σήμερα σχεδιάζονται και εκτελούνται από τους διάφορους εταίρους της SPAR, τους οποίους είμαστε υπερήφανοι ν’ αποκαλούμε οικογένεια της SPAR.
Καθώς οι συνεργάτες της SPAR αντιμετωπίζουν διαφορετικές προκλήσεις ανά τον κόσμο, έχουν την δύναμη όμως να οδηγούν τις δικές τους πρωτοβουλίες στις κοινότητες που εξυπηρετούν. Ως παγκόσμια επιχείρηση, στοχεύουμε στην προσαρμογή της επιχειρηματικής στρατηγικής και των προτεραιοτήτων μας για να κάνουμε πραγματικές και απτές τις αλλαγές για τις τοπικές κοινότητες.
Έχουν δημιουργηθεί μοναδικές ευκαιρίες για ανταλλαγή γνώσεων και συνεργασίας, επιτρέποντας στην Spar ν’ αντιμετωπίσει τοπικές προκλήσεις που έχουν αντίκτυπο σε παγκόσμιο επίπεδο. Ακολουθώντας αυτή τη στρατηγική, η SPAR έχει αναπτύξει συνεργασίες με οργανισμούς όπως η Παγκόσμια Συμμαχία για τη Βελτίωση της Διατροφής (GAIN), η Πρωτοβουλία του Άμστερνταμ ενάντια στον υποσιτισμό (AIM) και τα Ευρωπαϊκά Αθλητικά Πρωταθλήματα.